gnälldag

Hjälp vilken jobbig fas Ingrid är i alltså. Idag vet jag inte vad som tog åt henne. Hon har börjat gråta helt otröstligt lite då och då. Vaknade efter endast 20 min på eftermiddagsvilan och vägrade somna om, grät som en tok. Jag gick ut med vagnen, gick och gick i 1,5 h men inte somnade hon om. Hon var hur trött som helst. Gnällde, grät och grinade. Bärselen sövde henne inte heller. Detta är helt olikt henne. Det är aldrig så här. Till slut fick det i alla fall bli lek i lekparken i ett par timmar, vlket hon älskar och därefter bad innan Per äntligen kom hem och jag kunde andas igen.
 
Busongen i sandlådan sittandes på en lastbil, mycket roligt ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kanske är nån jobbig tand på g? De gånger Ellen varit otröstlig så har det var kindtänderna... Hoppas det blir bättre snart!

2012-10-25 @ 15:37:32
URL: http://ninajohannah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0