Till Ingrid

Precis just nu, i denna minut, för exakt ett år sedan föddes du, vår älskade dotter. Du kom till världen en regnig oktobernatt och efter det har inget varit sig likt. Tänk att det var just du som bodde i min mage i 9 månader. Din pappa och jag hade aldrig kunnat ana att den lilla flicka som skulle bli vår dotter skulle bli så fantastisk, underbar, vacker, rolig, charmig, klok och gosig som du är. Nu när det har gått ett år kan jag inte föreställa mig hur livet var innan du kom, du är så självklar men ändå så värdefull. För varje minut som går fyller du våra hjärtan med ytterligare lite kärlek och vi älskar dig ända till stjärnorna och tillbaka.
 


Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS INGRID!!

2012-10-21 @ 20:54:14
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0