Sista tiden

Ingrid har varit väldigt förkykd senaste veckan men nu börjar det äntligen lägga sig. Hostan och det fruktansvärda humöret är dock kvar. Humöret ja. Jisses. Vilka utbrott hon får och vad mammig hon är!! Hon skulle, utan att överdriva, kunna sitta i min famn hela dagen och bara gosa med mig. Hon drar mig i håret, pillar mig i ansiktet och drar sin näsa mot mitt ansikte. Det låter säkert jättemysigt i andras öron, men det blir gaaaanska påfrestande att hon inte kan vara ensam en endaste sekund. Råkar hon gå ifrån mig en meter utan att hon tänkt på det bryter hon verkligen ihop och gråter hejdlöst. Vad är detta?? Hon har en kindtand på väg upp men kan den verkligen orsaka allt detta?? Till råga på allt vaknar hon fortfarande runt 6 på morgonen, hjälp!
 
Det blev en hel del gnäll, men såklart har vi mycket mysiga stunder. Här kommer lite bilder tagna med iphonen från den senaste tiden.
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh älskar bilden på Ingrid när hon har sitt instrument! ;) söööt!!

2013-03-15 @ 23:27:05
Postat av: Jenny

Du milde så söt hon är Ingrid. Hon har alltid så underbara kläder. Roligt att våra barn har vårkläder från samma kollektion, älskar minirodini. Tråkigt att Ingrid varit så förkyld, skönt att det är bättre. Längtar tills på tisdag, ska bli så kul att få se ert nya hem, krama dig och busa med Ingrid. Om jag får busa med henne nu vill säga, verkar som det bara är EN person som gäller:)
Idag väntar babysim för lille John, mysigt.
Trevlig helg!
Puss puss puss puss❤

Svar: Mini rodini är en favorit :) så fina kläder! Såg bilden på John i den urfina overallen, me like :)Mysigt med babysim!!
Ses på tisdag! Puss
babyhappiness.blogg.se

2013-03-16 @ 06:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0