Tisdag

De senaste inläggen jag skrivit har visst varit väldigt gnälliga har jag märkt. Måste vara förfärligt tråkigt att läsa. Såklart är min lilla älskling inte enbart jobbig, hon är ju även så fantastiskt rolig, härlig och gosig. Jag skrattar åt och med henne många gånger varje dag och att gosa med henne är det bästa jag vet. 
Idag har faktsikt Ingrids humör varit mycket bättre, inte riktigt lika många utbrott och tårar. Hon har ätit bättre och kunnat leka för sig själv en stund. Extra tacksam över det är jag idag då Per skulle på möte ikväll och inte kom hem förrän 19:30.
 
Idag hade vi ett mysigt besök av min jobbarkompis Jenny och hennes übersöta son John som är 4 månader. Gosigt med lite bebismys :) Ingrid verkade tycka det var spännande också <3
Jag passade på att ta lite bilder på mina fina gäster, har fått tillbaka lusten att fotografera igen. I vår nya lägenhet är ljuset så himla bra och då blir det genast mycket roligare :)
 
 
söööt
 
 
 
mitt <3
 
favoritkossan :)
 
läser bok i sin myshörna

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack så mycket för idag. Vilka underbara bilder. Du är så duktig på att fota. Det var så kul att få se ert nya fantastiskt fina hem. Ljust, vackert och rogivande att ha havet så nära. Fascinerande att se hur lilla Ingrid blivit så stor. Hon pratade en massa och tog hand om lille John och gav honom hans leksaker. Bästa ögonblicket var när hon hämtade kakburken till honom. Jag blir alldeles varm i hjärtat. Hon är så snäll och fin. Ser fram emot torsdag! Då får hon leka med stora och lilla John:)
Puss puss

2013-03-20 @ 08:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0