Vilken dag.

Dagen började redan 5:10, då ville inte Ingrid sova mer. Jag vägrade dock gå upp så hon fick ligga i sängen och rulla runt, dra mig i håret och krångla en timma. Sen satte jag på Pingu på mobilen så det tittade hon på i kanske 45 min, sen gick vi upp. Hennes humör efter detta har varit rena rama plågan. Hon har skrikit, skrikit och skrikit. Vägrar äta. Det enda hon ätit idag är 4 mjuka knäckebröd... Jag känner verkligen inte igen henne :( Jag höll på riktigt på att bli tokig och precis när det var som värst fick jag ett sms av en jobbarkompis som undrade om hon och hennes son kunde komma förbi. Som en räddare i nöden. Ingrids humör blev bättre när det kom en kompis till henne och jag fick lite andrum. Tack för det! Nu sover hon helt utslagen på balkongen och jag kan andas. 
 
Busungen 
 
sitta och äta? inte idag inte.....
 
 
Blicken riktad mot TVn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0