Explosion

De två senaste dagarna har min mage formligen exploderat. Nu växer den så det knakar.... snart har jag en ordentlig bebiskula =) Efter jobbet idag såg jag däremot ut att vara gravid i 8:e månaden eller nått... var så otroligt uppblåst i magen och hade världens magknip, magen var stenhård. Aj aj. För mycket stress och för mycket slänga i sig maten på jobbet, det klarar visst inte min mage av. Har ju alltid haft en känslig mage.... Men nu känns det iallafall lite mer verkligt, nu när magen börjar synas! Iiiiih va jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aldrig hade jag trott att du skulle bli såå glad över att få en större mage ;)

2011-04-22 @ 14:35:34
Postat av: Mathilda

det var från mig =)

2011-04-22 @ 14:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0