Dagens projekt

Eftersom jag måste få dagarna fram till lillskruttans ankomst att gå har jag en rad projekt på gång jag tänkte försöka hinna genomföra. Dagens projekt har varit att sy en klänning. Det är väl första gången jag på riktigt syr ett klädesplagg så därför känner jag mig ganska nöjd med resultatet. Klänningen bör inte synas i sömmarna men på håll ser det ok ut tycker jag.
Så voila!, en förklädesklänning sydd av tyg från panduro. Tanken är att den skall användas över tex en vit body och strumpbyxor med lite krås på rumpan. hihi :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Såååå fin!

2011-08-15 @ 17:49:53
Postat av: Mormor

Den ser ju jättefin ut! Du är jätteduktig, värre är det med mig, fick riva upp sticket en bit!

2011-08-15 @ 18:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0