slut som artist

Fy farao vad trött jag är idag. Jag har den sista tiden utökat mina kvällar med några timmar och Ingrid har utökat morgonen med ett antal timmar. Idag ville hon upp vid 7. Eh, nej tack! Jag somnade nog inte förren 01 och så var det nappisättning en gång och amning vid 4:30. Så när Ingrid låg och jollrade, bajsade och skrattade bredvid mig vid 7 ville jag helst sjunka ner genom jorden. Men efter blöjbyte, amning och lite bus fick jag henne att somna om vid 8 ungefär, för att sedan vakna igen vid 9. Ja det är väl så här det nya livet kommer att se ur framöver. Dagens aha-upplevelse: Gå och lägg dig i tid Emelie!
Som lite grädde på moset hade jag en fullspäckad dag med läkarbesök 10:45 och psykolog 13:00. Gick hemifrån 10:30 och kom hem 15:30. Och som lite grädde på grädden på moset så är Ingrid en liten busfia numera som inte alls vill ligga i vagnen i så många timmar, hon vill aktiveras HELA tiden och det underlättar inte alls när jag är iväg ensam med henne en hel dag. Och efter en promenad nu ikväll så är jag extremly tired. Lääängtar efter sängen, åååh min sköna kudde!!!


busfian med den fina dubbelhakan ;) hon har så mycket roliga miner för sig =)



arrrrg :)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Sååå söt hon är! Man vill ju bara äta upp henne :)

2012-02-29 @ 19:19:06
URL: http://blog.isthisdesire.com
Postat av: Emma

Jag vill så gärna vara uppe länge på kvällarna för att få lite tid själv.. men redan tidigt så insåg att jag det aldrig kommer funka. 21.30 så ligger jag oftast i sängen..vågar aldrig lita på att jag får sova hela nätter. Lionel har bara sovit 3*30 min idag så gissa om han var grinig nu på kvällen. omöjlig att få att sova! gaaah! vi håller på att bli knäppa på det där med dagssömnen. måste prata med bvc i morgon!

2012-02-29 @ 20:44:12
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Hur klarar man sig utan kaffe?! :) gjorde ett uppehåll på en vecka ungefär när Lionel skrek som värst men det blev ingen skillnad.. bara att jag höll på att avlida av abstinens! ;)

2012-03-01 @ 15:48:37
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0