Vårshopping

Ingrid har nästan uteslutande kläder i storlek 62 och även om de passar perfekt just nu så dröjer det nog inte särskilt länge innan hon växer ur dem. Därför har jag med glädje shoppat loss på lite vårkläder till Ingrid de senaste dagarna. Lite sommarkläder har även följt med. H&M har fantastiaskt mycket fint nu tycker jag. Även lindex har sina godbitar.


Shortsen och linnet är ett set från H&M och jag dog när jag så det, hehe. Så himla sött. Köpte det i en större storlek så hon kan ha det till sommaren. Byxdressen kommer från lindex och kommer bli så fin i vår!

Igårkväll la jag även in en stor beställning på Ellos, deras barnkläder och då särskilt märket vertabaudet har så mycket fint.


Bland annat fanns dessa två set i min beställning. Nu hoppas vi på en varm och fin sommar :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

bortskämda lilla flicka! :)

2012-02-23 @ 20:37:00
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Vilka godbitar du hittat. :-)

2012-02-25 @ 07:14:08
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0