1 juli

Vecka 26 går mot ända och det är redan 1 juli. Känns sjukt. Jag säger det varje år men i år har jag verkligen INTE hängt med. April, maj och juni har bara försvunnit, minns knappt vad jag gjort. Läskigt nästan. Men Ingrid är ju ett tydligt tecken på att tiden gått. Vilken liten rolig människa hon blivit. Hon har verkligen börjat uppskatta bus, skrattar så hon kiknar. Det blir ju roligare då!
 
Vi har tagit det väldigt lugnt idag. Jag har fått massor av egentid och det var välbehövligt. Det enda som är värt att nämna är väl promenaden genom slottskogen där Ingrid fascinerat tittade på pingvinerna och gässen och vår mysiga stund ikväll när vi gick till lekparken för att Ingrid skulle få busa av sig innan det var dags att sova. Så vi gungade och gungade och gungade och hon skrattade och skrattade och skrattade ;) Hon mår mycket bättre idag, lilla skruttan, trots en väldigt rosslig hosta och rinnande näsa, men det märks för hon sov bra inatt och har sovit massor idag på dagen. Nu hoppas vi att denna 8:e förkylning som hon åkt på var den sista på ett bra tag!!! 
 
Nu väntar sista veckan innan pers semester och jag har knappt nått på agendan, känns lite jobbigt... tiden kommer gå så sakta. En dag i taget Emelie, en dag i taget......
 
så roligt att gunga =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kan ses om du vill och orkar :) vi har inget planerat heller!

2012-07-02 @ 06:43:26
Postat av: Maria

Det va jag som skrev ;)

2012-07-02 @ 06:44:06
URL: http://mclachlan.blogg.se
Postat av: dianasdrömmar

Skönt med lite välbehövlig vila :) kram Diana

2012-07-03 @ 05:37:52
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0