Ännu en sommardag

Återigen har vi spenderat större delen av dagen ute. Tillsammans med min syster har vi varit på en lekpark och gungat. När vi var klara där gick vi till plaskis, som är en stor pool här i mitt kvarter. Poolen är öppen för alla, hela tiden. och är gratis. Den är väldigt grund, går väl mig till under knäna och är perfekt för små barn. Där är verkligen tjockt med folk på sommaren, jättemysigt. Ingrid är för liten för att bada där i men hon fick iallafall doppa fötterna :) Inte så populärt, lite för kallt skulle jag tro. Det har även blivit en del promenader idag samt lunch på café marmelad här i majorna. Vi avslutade eftermiddagen med kaffe och glass på vår innegård. En jättemysig dag. Ingrid slocknade redan 18:45 idag, medans hon drack vällingen och har ännu inte vaknat iallafall. Uttröttande att vara ute och busa hela dagen i värmen. Det blev en hel del bilder på Ingrid idag =) Här kommer ett litet urval!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0