en sommardag

Idag kom sommaren. Vilket härligt väder vi har haft. Alldeles lagom varmt, klarblå himmel, strålande sol. Vi har varit ute nästan hela dagen. Förmiddagen spenderade vi på innegården tillsammans med Maria och hennes söta döttrar Ally och Lisa. Vi lekte och fikade. Mysigt!! På eftermiddagen var jag ute och gick och när Ingrid somnade i vagnen satte jag mig i solen och påbörjade en bok. Jag har inte läst en enda bok sen Ingrid föddes så nu var det verkligen på tiden. Jag hann dock inte läsa så länge innan sötproppen vaknade men nu ska jag verkligen försöka läsa klart boken. När Ingrid vaknat lekte vi med grannbarnen på gården. Ingrid tycker det är så spännande med andra barn, hon var så fascinerad och vi "gick" omkring länge länge och bara tittade på de stora barnen. Till hösten springer hon förmodligen med dem på gården och leker :) 
 
Imorgon väntas ännu bättre väder och vi hoppas att Ingrids moster är frisk och kan spendera den med oss. Jag och Ingrid är iallafall på bättringsvägen med det var ett envist luftvägsvirus denna gång. Usch vilken hosta! Det värsta är att när hostan väl kommer hostar jag nästan så jag kräks, lite smått jobbigt på natten då jag är rädd att väcka Ingrid.
 
Lite bilder tagna sista veckan:
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha sötnosen!! Älskar den sista bilden!!

2012-07-03 @ 23:41:45
Postat av: dianasdrömmar

Så söt :) kram Diana

2012-07-04 @ 05:59:21
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/
Postat av: Emma

Söttjejen!! Va duktig hon är på att stå!

Kram

2012-07-04 @ 09:37:43
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0