sega söndagen

Ingrid har inte varit sig själv idag. Hon har varit väldigt trött och lätt att söva. Sov på morgonen och runt lunch i vår säng tillsammans med oss och i eftermiddags somnade hon utan problem i vagnen! Mellan sovningarna har hon varit gosig och mysig stundtals vilket aldrig händer. Helt otroligt, haha. Men det lär väl inte hålla i sig. Vi misstänker att tänderna gör det. Nu har hon som ett litet köttigt sår i nedre käken. Ser ut att göra riktigt ont. Stackars!

Det har verkligen varit en seg dag, vi har inte gjort nått vettigt. Per är förmodligen matförgiftad och har typ sovit hela dagen och jag har lekt med Ingrid. Det är väl typ det vi gjort. Nu laddar vi för en intensiv kommande vecka med lite söndagsmys framför BB finalen.

det är bättre att bita på nappen än suga på den :)



kollar man noga så syns hålet där tanden är på väg upp :)



ikväll när hon höll på att stupa av trötthet gjorde vi det vi aldrig annars gör för att hålla henne vaken en liten stund till; satte på babblarna på TVn. Då blir Ingrid sååå glad, lugn och håller sig vaken. ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Lär väl snart sluta amma; än så länge så känner jag inte av tänderna men man vet ju aldrig! :S



Bara för att jag skriver att det går med nätterna osv så vänder det såklart! :/ blir tidigare och tidigare uppvak för Lionel varje natt. vet inte om det är tänderna som stör. drygt är det iaf!! svårt att få honom att sova längre än 40 min på dagarna också nu. ja inte är det lätt att ha barn! ;)

2012-06-04 @ 20:12:35
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Maria

De gjorde om systemet 2008 och jag började blogga på den 2007 och därmed kommer de inte åt den. Alla bloggar innan 2007 kommer de inte åt längre, ej aktiva bloggar och namn ger de möjligt för andra att använda också. Man kan på något vis föra över en gammal blogg så det blir lättare, finns visst under info. Så min blogg är raderad och namnet har någon annan då fått ta...

2012-06-05 @ 19:08:14
URL: http://mclachlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0