en höstig dag

Idag har vi gjort lite av varje. Vi började dagen med besök från en golvläggare som skulle fixa golvet i hallen. Vi fick därför snällt lämna lägenheten så jag och Ingrid var ute ett par timmar på morgonen. Jag gick runt, runt, runt i kvarteren och njöt av den vackra hösten. Blev dock ganska uttråkad tillslut så vi gick hem och stängde in oss i sovrummet tills han var klar. 
 
 
Efter lunch skulle jag söva Ingrid i vår säng för att sedan fixa lunch till mig själv och städa lite, jag somnade dock också!! Så vi sov tillsammans i sängen i 1,5 h. Väldigt skönt men jag var väldigt förvirrad och hungrig när jag vaknade. Men tror den sömnen behövdes efter helgens kalasande.
 
På eftermiddagen kom syrran en sväng och vi gick till lekparken. Ingrid ÄLSKAR verkligen att vara där. Hon sprang runt, fram och tillbaka helt överlycklig typ. Det var första gången hon testade att gå utomhus och jag kan säga att hon inte bara gick, hon sprang fram =) Ramlade givetvis lite då och då men det gick som tur väl var bra alla gånger. Att leka i sandlådan är en favorit. Det är ju också spännande att provsmaka sanden lite.....
 
För övrigt kan jag säga att Ingrid hamnat i den värsta "lämna-mig-inte-för-en-endaste-sekund-mamma" fasen. Herremingud!! Hon kan verkligen inte vara utom synhåll från mig någonting. Och hon ska upp i min famn HELA tiden och kramar mig så hårt så hårt! Får hon inte vara hos mig helaj*vlatiden gnäller och gråter hon värre än nånsin. Ja, jag hoppas sannerligen att detta är en snabbt övergående fas, den gör mig nämligen tokig. Alla som vill får komma hit och underhålla!! =)
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Älskar den jackan från Mini a ture! Så fin! : ) Funderar på en vinteroverall i det märket till dottern men är osäker på storleken. Hur tycker du att Mini a ture är i storleken?

Vore tacksam för svar! : )

Mvh/ Maria

Svar: Hej! JA Mini a ture har underbara kläder! Ingrid fick en mini a ture vinteroverall från sin farmor och farfar i födelsedagspresent, storlek 80, och den är ganska stor till henne men jag skulle tro att det är en normal 80... Jackan hon har är storlek 12 månader och den passar perfekt just nu, Ingrid är inte så stor så jag skulle säga att mini a ture är normal till liten i storlek.. Hoppas det var till nån hjälp! :)
babyhappiness.blogg.se

2012-10-23 @ 11:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0