helgen

I helgen har jag och Ingrid varit i Uddevalla hos våra kompisar medan Per haft "herrmiddag" :) 
Vi hade två mysiga dagar och Ingrid har verkligen busat järnet. Molly hade ju så roliga leksaker och för att inte tala om trappan upp till övervåningen....... Undra hur många gånger vi har gått upp och ner där i helgen? Igår hade Molly 1-års kalas, fullt ös och Ingrid var verkligen sååå trött igår när vi kom hem att hon inte kunde komma till ro. Det var nog mängder av intryck efter helgen. Hon somnade nog vid 21. Men sov konstant fram till 7 imorse iallafall. Jag själv var också svintrött igårkväll så somnade vid 22-tiden, vilket är ca 2 h tidigare än vad jag brukar. Jag kände mig riktigt utvilad imorse :)
 

Molly har ett bollhav!! :)
 
och världens roligaste bil :)
 
 
 
flickorna fick bada badkar tillsammans innan läggdags i lördags. Mycket roligt tyckte Ingrid som är van vid den lilla badbaljan.
 
Ingrid var i högform på kalaset igår

Kommentarer
Postat av: Mamma Maria

Åh va mysigt det såg ut med ett litet bollhav i rummet! Kan tänka mig att det var populärt!

Svar: ja verkligen poppis :) roligast är dock att kasta ut bollarna! hehe
babyhappiness.blogg.se

2012-10-30 @ 13:10:27
URL: http://mammamaria.nu
Postat av: Mamma Maria

Haha, ja det är klart!
Vad sägs om fika nästa vecka?

2012-11-03 @ 02:33:12
URL: http://mammamaria.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0