Alfons

Imorse var det en lycklig Ingrid som för andra dagen i rad fick ta med sin dockvagn ut :) Vi var ute redan vid 9 tiden och det var verkligen skönt ute då. Våren är ju här nu :)
Annars idag har vi busat här hemma på förmiddagen. Jag har städat lite och Ingrid fick bada. Efter lunch var det dags för Ingrid att sova och medans hon sov i vagnen åkte vi in till stan och kikade lite i affärer. Insåg för ett tag sen att jag inte äger något påskpynt, därför var det väldigt lägligt att Åhlens reade ut påskpyntet redan idag! Så det fick bli lite smått och gott. Köpte även en påskpresent till Ingrid. 
När Ingrid vaknade mötte vi upp Eva och Glenn och vi gick till Alfons Åbergs kulturhus. Ingrid var på ett riktigt trotshumör och sprang ifrån mig medvetet hela tiden, varje gång med ett stort flabb och leende. Grr. Jag var helt slut efteråt. Men Ingrid hade ju kul iallafall....
 
Här är lite bilder tagna med iphonen (kass kvalitet men stora kamera fick stanna hemma idag)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0