Igår...

...var ingen rolig dag. Sådana dagar vill jag inte vara med om, så onödigt. Jobbade tidigt pass, klockan ringde 05:05 och jag var SÅ TRÖTT och hade sprängande huvudvärk. När jag väl tvingat upp mig var jag så oerhört hungrig att jag bara mådde illa, fick knappt i mig någon frukost. Den nästan 1 timma långa färden med spårvagn till jobbet var hemsk, mådde så j*vla illa. På jobbet fick jag kämpa för att hålla mig vaken, kämpa mot spyan. Längsta dagen nånsin på jobbet. Somnade på lunchen mitt i ätande av en morot, såg visst ganska roligt ut fick jag höra.... hade även hela munnen full med morot. När jag väl slutade fick jag uppleva en ännu värre spårvagnsfärd hem, usch. Kom hem 17, somnade nog direkt och vaknade 19:30 av att Per kom hem. Inga problem att somna senare på kvällen igen. Jag kan sova hela tiden. Denna trötthet alltså. Nä det var ingen rolig dag men idag jobbar jag kväll och har nu sovit många fler timmar vilket jag tror hjälper. Tidiga morgonar är inte min grej numera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0