Kalkyleringar

Har spenderat förmiddagen med att försöka sätta mig in i försäkringskassans regler angående föräldrarpenning. Fy bubblan! Jag tror jag förstår systemet, men det är ju synd att påstå att det är roliga siffror jag får fram. Om jag ska kunna vara hemma så länge som jag önskar och om Per även ska få ta del av en stor del av dagarna (vilket är självklart för mig) innebär det att jag måste halvera min inkomst, minst. Så nu har jag suttit och kalkulerat, och funderat på vilka utgifter jag har nu som jag kan dra ner på. Inte mycket. Gym, fackavgift och ev. CSN. Självklart får det bli mindre shopping, god (dyr) mat och resor. Det är tur jag lever med en person som i stort sett kan leva på ingenting... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0