Besök hos BM

Idag var vi ju hos barnmorskan igen. Jag hade en del frågor med mig och en dos oro och nu känns det bättre. Den enorma trötthet jag känner skulle kunna bero på att mitt Hb var lägre än tidigare, fortfarande inte hejdlöst lågt men eftersom jag i vanliga fall har högt Hb så trodde hon att jag kände av denna lägre nivå. Lägg till värmen samt just det faktum att jag är höggravid så förklarar det nog allt. Jag ska iallafall äta järn nu och jag hoppas så att jag snart är piggare igen!
Angående mina förvärkar så lugnade hon mig (mitt sunda förnuft sa väl ungefär det samma men det känns skönt att få höra det från henne). Fortsatt vila och ta´t lugnt!

Mina värden i v.30+0

Blodtryck: 120/77
Blodsocker: 7.1
SF-mått: 29 cm
Hb: 117
Hjärtljud: 140 slag/min

Bebis ligger med huvudet neråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0