När man plötsligt förstår hur det ska kännas

Idag har det varit en annorlunda dag. Sakta men säkert går det framåt och för första gången sen Ingrid kom har jag varit uppriktig när jag säger att jag mår bra. Jag mår faktiskt psykiskt bra idag. Och det bästa av allt, jag förstår nu vad det innebär att känna kärlek för sitt barn. Jag vågar inte tro att det ska fortsätta att kännas bra men det känns såklart fantastiskt att jag äntligen vet. Nu vet jag att jag kan känna kärlek! Har dock känt mig ledsen ikväll, tårarna har runnit för första gången på nån vecka. Jag känner mig ledsen över att jag varit känslomässigt frånvarande Ingrids första 8 veckor. Jag är ledsen över att jag missat kärleken, den omedelbara kärleken. Men nu vet jag!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Att du har gråtit över det ser jag som ett positivt tecken. Visst, du har "missat" de första 8veckorna, men oj så många veckor du har att se framemot framöver!! <3

2011-12-15 @ 22:59:07
Postat av: Mathilda

och en sak till, du anar inte hur glaaad jag blir över att läsa detta :) börjar nästan gråta, fast det är visserligen inget ovanligt! ;)

2011-12-15 @ 22:59:59
Postat av: Jenny

Och jag med!! Nää de veckorna som har varit de har varit, bara att se framåt nu!! Det är ju skit som Faen att det skulle bli så men samtidigt inget som du på ngt sätt kan rå för!

2011-12-15 @ 23:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0