en liten hälsning

Hej alla!
Här kommer en liten kort uppdatering. Hoppas er jul varit bra. Vi har haft det mysigt men intensivt med mycket middagar och träffar med familj och vänner. Jag har gjort mitt bästa för att vi ska minnas Ingrids första jul som mysig och härlig genom att försöka njuta i nuet och fota alla händelser. Har väl några hundra bilder att gå igenom nu =) Ska försöka mig på en längre uppdatering imorgon eller på torsdag. Vill ju spara alla minnen och alla viktiga händelser här i bloggen för framtiden.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättefin bild! du ser glad ut!



Jag tycker också H&M haft dåligt utbud på hemsidan, men nu verkade de ha uppdaterat med lite nyheter. fast de lär ju finnas mycket mer i affären. :)



kram

2011-12-28 @ 09:20:29
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Superfina!!

2011-12-28 @ 22:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0