Denna jäkla oro

Jag kan inte riktigt glädjas åt denna graviditet. Jag är så ofantligt orolig för att få missfall. Det är det enda jag kan tänka på. Jag har fortsatt väldigt ont i magen till och från, får fortfarande huggsmärtor och stickningar i högersidan. Så fort dessa smärtor kommer, som varar i kanske 15-30 sekunder tror jag att det är missfall på gång. Jag har (ursäkta) jäkligt rikligt med flytningar och det känns som att jag får mens (blödning) hela tiden vilket resulterar i att jag springer på toa för att kontrollera detta konstant. Så här kan jag ju inte ha det de närmsta veckorna. Herregud vad jobbigt det är. Jag önskar att veckorna rusar fram nu, till efter v12 då det är betydligt större chans att få behålla bebisen.



Kommentarer
Postat av: Glennleah

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-06-28 @ 09:46:28
URL: http://glennleah.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0