Felräknat?

Har nog inte fått full koll på det här med veckor. Enligt min widget här bredvid så är jag fortfarande i vecka 6, går tydligen in i v.7 imorgon. Så då är det väl v.6+6 idag då... antar jag.... eller blir det 6+7?? ja ja. Segt i vilket fall!!

Update: ser att det är olika beräkningr beroende på vart jag tittar. På familjeliv säger det att jag idag är i v.7 (v.6+0) och att BF är 4 okt, men på IFs hemsida, där jag gjort widgeten är jag i v.7 först imorgon och med BF 5 okt. Jag väljer att lita på familjeliv tills UL är gjort och jag vet säkert. Jagär ju förövrigt övertygad om att jag egentligen är i v.5+1 idag, eftersom ägglossningen kom 20 dagar efter senaste mens. Men enligt barnmorskor ska man räkna efter senaste mens tills UL är gjort så då gör jag väl det då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0