I´m off

och anledningen stavas I L L A MÅ E N D E.  Fy fan. Jag klarar knappt jobba, det är så fruktansvärt jobbigt. Jag mår illa dygnet runt, vaknar många ggr på nätterna av att jag mår så illa att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Än har jag inte spytt men jag har svårt för att spy, inte ofta jag gör det. Äter knappt något, petar i mig maten. Är känslig för lukter, allt förstärks till 1000.
I torsdags var jag tvungen att berätta för chefen. JAg kände att jag inte pallar låtsas, känns bra att hon vet iallafall, Förstår varför jag sover på lunchen, inte äter eller går runt och ser ut som ett as på jobbet. Orkar inte sminka mig, fixa håret. Lever inget liv just nu. Sover såfort jag bara kan. Igår kom jag hem från jobbet 16:30, somnade direkt, vaknade 19:30 av att per gjort klart middagen. Åt lite grand men gick och la mig vid 20:30 igen och sov konstant till 9:00. Idag känns det likadant så nyss skickade jag iväg per till apoteket med lång lista. Så nu har jag sea-bands på handlederna, intagit B6-vitamin samt en postafen. Nu ska det släppa. Ikväll ska vi ut o äta med pers föräldrar och gå på musikal.... fattar inte hur det ska gå. Kanske blir vi tvugna att berätta??
Idag är jag iallafall i v. 7+3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0