v.4+2

Godmorgon! Jag kan fortfarande inte fatta att jag är gravid, det kommer förmodligen dröja länge innan det smälter... när jag vaknade nu på morgonen och slog upp ögonen tog det några sekunder innan jag kunde komma på varför jag kände lycka....just det, jag är ju gravid :) Jag ska dock inte hymla med att jag är orolig, för fy sjutton vad nervös jag är att detta inte ska gå vägen. Igår kväll hade jag väldigt ont i magen, ungefär som mensvärk fast ändå inte, kommer mer som hugg eller stötar i livmodern/äggstockarna. Jag vet att det är normalt att ha ont på det viset, men samtidigt så vet jag ju inte exakt hur det ska kännas. Går iallafall på toa OFTA för att se så jag inte börjat blöda. Usch, många veckor kvar innan jag kan slappna av. Men jag vet att man inte ska tänka att man väntar missfall utan att man väntar barn, så jag försöker med det!

Symtomen då.... Än så länge har jag inte alls ont i brösten och ja känner inte nån större skillnad på dem heller. Kanske att jag igår kväll tyckte det var något annorlunda men idag har jag inte märkt av det. Igår fick jag feber..... och jag har ingen aning om vad det står för. Känner mig lite orolig över detta, men jag har samtidigt läst att många kan känna sig frusna och febriga i början av graviditeten.... så jag hoppas att det bara är det, eller kanske ett fjantigt virus. Mår fortfarande inte bra. :( Jag kan inte komma på att jag känt några mer symtom. Möjligtvis stark hunger på en gång vid några tillfällen. Inget illamående än, hoppas jag slipper. Är lite orolig över att illamåendet ska komma och fördärva thailandsresan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0