Due Date


JA då var dagen kommen, dagen då jag skulle föda bebis. Dagen vi längtat efter och räknat ner till länge! Men än har det inte dykt upp någon bebis. Ok, jag trodde såklart inte att bebisen skulle komma just idag men jag har ju självklart hela tiden hoppats på att slippa gå över tiden. Imorgon får jag börja räkna uppåt....

Men lilla bebis, vi är ju så redo nu som vi kan bli! Nu vill vi att du kommer! Vi längtar verkligen ihjäl oss. Vem är du? Hur ser du ut? Liknar du mamma eller pappa? Hur stor kommer du vara?
Barnvagnen har stått färdig i hallen i flera veckor nu, likaså din vagga som du ska få sova i. Ute är det vackra höstdagar, höstdagar vi vill uppleva tillsammans med dig!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0