Fullmåne


Något jag inte observerat förrut är att just imorgon, vår BF, är det fullmåne!! Och det sägs ju att fler bebisar föds just när det är fullmåne. Sen om det är månens gravitation som på riktigt påverkar eller om det är en skröna vet jag inte, men tydligen kan man se peekar i statistiken på förlossningen vid fullmåne... Coolt tycker jag att vi prickar in just det datumet som vårt BF, det är ju liksom bara fullmåne en gång i månaden :) Så kommer det bebis imorgon??

Per har ju vart sjuk, men mår bättre idag och ska jobba imorgon (kanske är dumt??......) men jag har inte kännt mig helt ok. Igårkväll mådde jag skit och likadant idag på morgonen och förmiddagen. Men jag tog två panodil på förmiddagen, gick och la mig och vaknade en timma senare i en stor blöt pöl av svett, mysigt..... tog en dusch och känner mig nu lite bättre. Har ont i halsen och i nacken, känns som ett virus som satt sig runt hela hals/nackpartiet men förhoppningsvis mår jag bättre imorgon och är redo att föda barn :) Imorgon är ju faktiskt den dag vi längtat efter, räknat ner till i nästan 9 månader!!! Tänk att den redan är här!! Så nu hoppas vi att fullmånen har sin gravitationseffekt på mitt fostervatten så jag vaknar i en stor pöl imorgon oxå, fast då inte av svett som idag utan av fostervatten, hihihi.


Kommentarer
Postat av: Maria

Lisa kom på fullmåne :)

2011-10-11 @ 23:48:24
URL: http://mclachlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0