3 veckor


Idag är det 3 veckor kvar till BF!! Häftigt! Om MAX 5 veckor har vi vår lilla skrutta hos oss. Känns overkligt, kan inte riktigt förstå det tror jag. Men samtidigt längtar jag så jag blir tokig!

Jag börjar undra om det kanske till och med kommer ske tidigare än väntat? Imorse drömde jag att jag födde en son med brunt tjockt hår (håret var som gummiband) och med andra ord inte ett dugg lik mig och Per så jag började undra om jag varit otrogen, haha. Men han var iallafall ruggigt söt och jag var så lycklig. Jag hade ju självklart ont som fan under förlossningen och även eftervärkar som gjorde svinont. Men när jag vaknade, insåg jag att det var på riktigt det gjorde ont. AJ AJ AJ vilka förvärkar jag hade, svinskitpissont. Visste inte vart jag skulle ta vägen och saknade verkligen Per. Jag tänkte att är det nu det sätter igång?? Så jag började klocka värkarna. De höll på i en halvtimma, mer eller mindre konstant. Men så bara slutade det. Jag gick upp och tog en dusch. Åkte hem till Jessica och har varit där och tjatat gravid-bebis-förlossnings-snack hela dagen. Jättemysigt! Inte ont alls, möjligtvis lite lite molande mensvärk. Och nu börjar det göra ont i ryggen igen. Gillar inte dessa förvärkar :( Blir så förvirrad. Så ont som de gör, hur känns det då när det sätter igång på riktigt? Jag vill inte veta. Usch. Jag försökte iallafall att andas igenom dem imorse men jag har så svårt att slappna av, måste öva mer. Men det är kanske bra att jag får chans att öva lite nu innan, så jag är förberedd när det är på riktigt. Men jag hoppas så innerligt att dessa förvärkar har effekt, att de gör nån nytta. Vill ha min bebis här nu!


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Vad spännande! Och vad svårt o avgöra om det är på G eller om de bara är kroppen som luras, det borde inte få va så !

2011-09-22 @ 11:37:37
URL: http://marleneperssson.blogg.se/
Postat av: Sophia

Ja då förstår du kanske att jag inte fattade att det var på gång "på riktigt"? Hehe.



Snaaaart har ni en beeeebis! :D

2011-09-22 @ 16:02:52
URL: http://blog.isthisdesire.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0