40 dagar kvar

Ja då var det 40 dagar kvar! 40 tunga dagar har jag på känn. Idag är nog första dagen jag känner mig riktigt klumpig, tung och fulsvullen. Senast igår skrev jag ju om att allt kändes så bra. Idag har det varit tvärtom. När jag ser mig i spegeln känner jag inte längre igen mig, har blivit svullen i ansiktet, magen växer så det knakar, jag känner mig helt enkelt ful idag. När jag går är det tungt och ryggen orkar snart inte bära mig. Så nu känns det segt. Har jag otur kan det vara nästan 8 veckor kvar!! 8!?! nej nej, inte en chans att det får bli så. Men jag har ju förrut sett hur det svänger, imorgon kanske allt känns toppen igen! Hope so!
Kvällen får iallafall spenderas i soffan, förmodligen med virknålen i handen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0