Måndag v 35+4


1 månad kvar till BF idag!!! =)
Helgen försvann i en rasande fart. Alltid lika trist trots att jag är ledig hela tiden. Men det är ju betydligt roligare att ha Per hemma än att vara ensam.
Igår hämtade vi äntligen vagnen! Åh den är så fin, vi är så nöjda och det är verkligen en speciell känsla när den nu står i hallen och bara väntar! Vi längtar!

Idag har jag hunnit med ett barnmorskebesök. Vi kontrollerade huvudets läge med ultraljud och hon ligger fortfarande med huvudet ner, bra! Dock ruckbart. Men barnmorskan har för sig att jag har ett stort bäcken, därav kan bebis guppa upp och ner ganska mycket med huvudet. Det känns vill jag lova!! Lillskruttan låg och sög på tummen, sött!
Mitt SF mått var idag 33 cm, precis på normalkurvan - bra!
Hjärtljud 140, som förrut.
Inget annat kontrollerades.

Nu ska jag försöka sova en stund, sov ca 4.5 h inatt och ska träffa två jobbarkompisar för lunch vid 14:00, är hiskeligt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0