söndag = vilodagen?


Jag trodde inte det var sant när vi vaknade idag och insåg att klockan var 11:50. Hur tusan kan man sova så länge? Bortsett från en kissepaus vid 5-tiden så hade jag sovit non stop sen 24:00. Kan ju inte klaga på sömnproblem iallafall. Vi får väl kalla det att vi boostar sömn för tillfället, för sen kommer det ju bli andra bullar. Men inte mig emot, jag gillar inte att sova bort helgen så här. Känner mig alldeles groggy idag, för mkt sömn helt enkelt. Vädret gör väl sitt också antar jag.

Vi har iallafall fått en del gjort i helgen och har även hunnit med en loppis-runda. 4 loppisar besökta, inget inhandlat. Men en dag så hittar vi den där perfekta byrån, det är jag säker på =) Och det är ju alltid roligt med utflykter! Ikväll blir det bio. Så jag kan checka av en hel del på helgens to-do-list ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0