Tisdag v.34+5


Jag började dagen med att passa Pers systerson, 11 månader gamla James =) Han var här några timmar på förmiddagen när hans föräldrar hade viktiga möten. Det var supermysigt men OJ vad slutkörd jag var efter det. Han är överallt hela tiden. snabb som sjutton trots att han inte går utan kryper. Han ramlade och slog sig ett antal ggr och jag hade verkligen fullt upp hela tiden. Tur att bebisar i början åtminstone inte kan röra sig så mkt ;)
När han åkt hem satt jag helt slut i soffan med massor av förvärkar, jisses denna kropp klarar verkligen inte ansträngningar! Dock växte sig ett sötsug starkare och starkare och till slut vann det över mig, så jag traskade iväg till affären och köpte choklad samt ingredienser till en kaka. Fick ett sånt akut bak-sug (ha ha) så nu väntar jag på att kakan ska bli klar!

Kl 17:00 är det dags för föräldrarkurs igen, tredje och nästsista. Ska bli intressant att se vad som står på dagens schema!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0