lördag

Förutom barnklädersmarknaden har vi även hunnit med en liten shoppingtur på barnens hus och babyproffsen idag, med siktet inställt på en nappflaska för barn som vägrar ta nappflaska. Hade blivit rekommenderad tommee tippee flaskor då nappen skulle vara mer lik mammans bröst i formen. Kan ju säga att inte ens det gick hem hos lilla damen. Vi hällde i lite ersättning och testade och hon klöktes direkt och vägrade. Testade sedan med lite vatten i (hon älskar vatten) men knappt det gick. SUCK! Jag längtar så efter att få sova en hel nattt men som det är nu går det ju verkligen inte. Och även inatt vaknade hon 00 och 03. Jag hoppas verkligen detta är en fas som går över.


Hon har i alla fall varit en gladare bebis idag som har kunnat underhålla sig själv längre stunder än senaste tiden. Hon har varit riktigt mysig och skrattat åt de flesta försök jag gjort :) Nått nytt hon börjat med när jag är nära henne är att komma nära mitt ansikte med sitt och "pussa" mig på munnen. Sååå gosig!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi har likadant här..minst 3-4 uppvak/natt. bara bröstet som får honom att somna om. man blir ju knäpp i huvudet att bara sova nån timme i sträck!

2012-04-15 @ 06:51:23
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0