Öppna förskolan

Idag var vi på öppna förskolan för första gången. Vi hade planerat att gå dit till sångstunden på förmiddagen så jag stressade här på morgonen för att hinna. Hade bestämt att möta upp en tjej från mammagruppen kl 10 för att gå en promenad först. När vi väl kom till öppna förskolan vid 10:45 så var det fullt!!! Vilken besvikelse. Så vi tog ytterligare en promenad och intog lite frukost på ett närliggande café. När vi skulle gå hem gick vi förbi öppna förskolan och då var skylten borttagen, så vi gick in. Jag vet inte hur mycket behållning Ingrid hade av det, de flesta barnen som var där var väl runt året men Ingrid tittade storögt på alla barnen och lekte med lite leksaker. Jag har i och för sig aldrig varit på öf förut men jag tror att det var en ganska liten variant.... men ganska mysig. Får helt klart bli fler gånger och kanske testa några andra här i stan.



ingrid busar på öppna förskolan

Kommentarer
Postat av: Emma

Samma här, Lionel kommer antagligen riva hela lägenheten! Alla andra bebisar tittar storögt på honom när vi är iväg..alla är lugna och sitter i famnen medan han är som en hoppjerka..puh!

2012-04-18 @ 21:10:18
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0