dagen idag

Idag har jag varit trött. Men får skylla mig själv. Satt uppe til 01:00 och designade om min blogg (nån som ser den nya designen? ibland visas den inte om man inte trykcer F5). Ingrid sov ju bra inatt, vaknade första gången 05:30 och ville ha välling men då var man ju död. Efter det sov jag inte så mycket mer. Men som sagt, får skylla mig själv. 
 
Idag hämtade vi ut Ingrids pass, haha, ser så rolig ut. Ganska komiskt att passet håller i 5 år och hon är en liten plutt på bilden =) 
Vid lunchtid var vi hos Ingrids kusiner och busade i några timmar och nu ikväll har mina föräldrar och syskon varit här på grillkväll. En riktigt skön kväll har det varit med klarblå himmel så vi satt ute på trädgården och åt. Ingrid fick sitta med en stund innan det var dags för den lilla loppan att sova.
 

Kommentarer
Postat av: Tess - Mamma till Vilde

Vilken färg har du Emelie? :) Man kanske skulle slå till....:)
Ha en fin dag!
Kram

2012-08-04 @ 09:41:04
URL: http://tessbloggar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0