klättrar på väggarna

Vi har en bastu här hemma idag. Trots att det inte varit jättevarmt ute så har det de senaste dagarna varit så hett här inne. Vi smälter bort. Och stackars Ingrid är konstant svettig i nacken/huvudet. Det blir därför lättklätt här hemma och Ingrid är helst naken. Jag kan inte påstå att jag är trött på sommaren för den har ju knappt vart här ens men nu känner jag att antingen måste nått hända eller så får hösten komma. Efter några dagar här hemma utan särskilt mycket på agendan klättrar jag snart på väggarna. På tisdag ska vi åka till Örebro och hälsa på kompisar vilket kommer som en räddning ;) Ska bli kul med en sista minisemester innan Per börjar jobba om en vecka.
 
idag har Ingrid sval klänning från H&M. Den är numera nerbajsad och det är naket som gäller. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0