Ingrid möter snön

och så kom vintern. Snön har singlat ner hela dagen och lagt sig som ett inbjudanade, mjukt, vitt täcke utomhus. Efter lunch idag pälsade Ingrid och jag på oss varma kläder och gick ut. Ingrid fick uppleva snö för första gången, förra året var hon så liten och märkte inte av den alls. Hon sprang glatt omkring på snötäcket men ramlade oftare än vanligt, halt... Men lyckan var totalt när jag tog fram vår, sen igår, nya pulka. Hon skrattade högt när jag sprang runt och drog henne i den. Det var roligt. Imorgon testar vi oss nog på en backe eller två :)
 

Kommentarer
Postat av: Yohannas.se

Så fantastiskt söt dotter du har! Hittade din blogg genom "mamma maria", härligt att läsa om andra som inte bara har rosa fluff - förstå mig rätt..... Lät kanske konstigt. Men ibland blir det lagom drygt att bara läsa om alla som bara har bebisar som sitter och ler hela dagarna, det känns långt ifrån ens egen verklighet emellanåt... Hur länge kände du att förlossningsdepressionen höll i sig? (om du vill berätta)

2012-12-11 @ 11:47:58
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0