ännu mera sömntjöt

Inatt sov Ingrid riktigt bra. halleluja. Hon somnade vid 21:30, vi var övertygade om att hon skulle vakna när som helst så vi smög på tå inne i sovrummet, men hon vaknade inte förens vid 4:30 och ville äta. Visserligen ett par napp isättningar innan dess men hon somnade om direkt. Efter målet vid 4:30 sov hon till 08:30, åt igen och somnade faktiskt om ytterligare en gång. Så jag fick sovmorgon till 10:30 idag, då jag var tvungen att gå upp för att hinna fixa iordning oss inför psykologbesöket jag hade inplanerat till 13:00. Jag hoppas på en lika bra natt inatt, men jag känner mig tveksam... Ingrid är på ett sjuhelsikes humör här ikväll och än har vi inte fått henne till att somna. Vi får la se....

Imorgon drar vi uppåt landet för skidsemester... spännande att åka 40 mil med Ingrid. Vi hoppas såklart på att hon ska vara lika lugn i bilen som hon alltid är, men man vet ju aldrig.

För övrigt hade jag önskat att denna dag gick att sudda ut. Blä. Varit stressad för imorgon och har inte mått helt hundra heller... kommer och går det där...

idag köpte jag detta gudomligt söta hårband till Ingrid. Söt som socker :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad söt hon är! Kan ju trösta dig med att Valter fortfarande inte har sovit en hel natt.. Nu är han lite täppt så då blir det högst 3 timmar i taget. Tur man fortfarande ammar så man slipper springa upp o värma flaska iaf! Lycka till med resan, det kommer säkert gå jättebra. Vi ska åka till Sälen i slutet av Mars, får så vad Valter tycker om det då.. :) Kram

2012-02-08 @ 23:53:33
URL: http://fotamindag.blogspot.com
Postat av: Mathilda

söööt!!

2012-02-09 @ 15:03:18
Postat av: Emma

Tack!! :)

2012-02-11 @ 09:34:28
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0