måndag

Skönt att denna dag snart är över. Det var mindre roligt att vara i väg från 13-18 bara för att kolla så att allt ser fint ut med armbågen men Ingrid skötte sig i alla fall exemplariskt, sötaste tjejen! Och hör och häpna, inatt sov hon återigen hela natten! Eller, nappen fick sättas i kl 3 men hon åt inte förren 5:30. Vi testade att ge henne ersättning igår kväll för att se om det hade positiv effekt och det verkar ju onekligen så! Får göra om det idag igen. Däremot, om jag får klaga lite, så har det blivit så jäkla svårt att få henne att somna! Tidigare har vi kunnat lägga henne och hon har somnat av sig själv, men nu är hon alltid uppe i varv, ligger och sprattlar och gapar och vill inte alls koppla av. Till slut fick jag vagga henne till sömns i famnen, har jag aldrig behövt göra innan. Det var även stört omöjligt att få henne att somna i dag på förmiddagen, hon somnade inte förren vi gav oss iväg till sjukan. Ingen dag är den andra lik, lika bra att konstatera det. Och man kan aldrig lista ut hur natten blir! Tur att hon är sötare än nått när hon skrattar högt åt mina roliga ljud :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Roligt att vi båda använt orden "stört omöjligt"! haha! :)

2012-02-27 @ 21:27:01
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0