Ingrid 2 månader och 2 veckor

Idag hade jag tid hos psykologen kl 13:00, men pga att jag inte somnade förens 3 tiden inatt så kom jag inte ur sängen fören klockan var 11:00, så fick därför inte gjort så mycket innan vi var tvugna att åka iväg. Det är så irriterande att jag inte kan somna på kvällarna, i synnerhet när Ingrid somnar vid 22:00 tiden och sover till mellan halv 6 och halv 7 ungefär. Man är ju inte direkt pigg vid halv 6 efter 2.5 h sömn. Som tur är lyckas jag alltid somna om efter Ingrids mål vid halv 6.

Idag hämtade Per bumbo stolen som jag beställde igår. Och den gjorde succé =)
Igår upptäckte Ingrid att den där långa saken (armen) som hänger ut från kroppen faktiskt går att kontrollera, att det är hennes långa sak. Det såg för roligt ut när hon satt i babysittern och helt plötsligt fick syn på sin arm som puttade till på en leksak som hänger ovanför, jätte förvånad blev hon. Därefter satt hon länge och puttade och puttade och puttade på leksaken. Något annat nytt som hänt är att hon vid ett par tillfällen skrattat högt, på riktigt, ett riktigt kiknande bebisskratt. Första gången var på nyårsdagen och så hände det även igår. Så sött!!

Ingrid hade idag på sig en superfin heldress från How to kiss a frog som var det första plagg jag köpte till henne när jag fått veta att det bodde en lite flicka i min mage. nostalgi!

 


Kommentarer
Postat av: Blue Velvet - Vegas mamma

Sv; Ja, hon suger ju bara på dom också är det bra träning att lära sig att föra saker till munnen.

2012-01-04 @ 22:44:11
URL: http://bluevelvet.nu
Postat av: Linnéa & lilla Lo

Tack och desammma! Jaa, filten är ifrån H&M - finaste filten! :) Och guuud vad fin heldressen var! Passar på en sådan söt liten tjej!

2012-01-04 @ 22:55:05
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så jäklars söt och härlig!! Kram

2012-01-05 @ 17:54:43
Postat av: Marlene

Vilken fin dress hon har på sig:) har köpt en bumbo till Lo också men hon kan bara sitta pyttesmå stunder än så länge :)

2012-01-06 @ 20:13:57
URL: http://Http://marleneperssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0