fortfarande feber

Ingrid har fortfarande feber, haft upp mot 39 gr hela dagen. Hon är trött och slö och sover mycket men mellan varven  med alvedon till hjälp har hon varit pigg och busat på som vanligt. Men det syns i ögonen att hon inte mår helt bra. Hoppas morgondagen blir feberfri, riktigt tröttsamt att hon aldrig får vara frisk!!!
 
Idag har vi trots förkylningar träffat Ingrids mormor och morfar som är i stan på besök. Annars har det inte blivit mkt gjort. Jag har målat galgarna jag köpte i veckan och även målat bokstäver (i n g r i d) som nu är uppsatta i Ingrids lilla hörna i vårt sovrum. Kanske lägger ut en bild nån dag på hennes hörna =) Man får göra det bästa av situationen när man bor i en tvåa, men jag ska inte sticka under stolen med att jag längtar efter större så jag kan inreda Ingrids rum. Barnrum är något av det roligaste jag vet!
 
Bjussar på en bildkavalkad på min lilla sötnöt, tagna idag :)
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Här är det tvärtom. gåstolen är inte alls rolig längre!! :)

2012-07-16 @ 20:24:30
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0