foton

Eftersom vi ska iväg imorgon har jag ikväll varit tvungen att ta tag i ett projekt jag skjutit på. Mina minneskort till kameran var fulla och då jag tar alla mina bilder i raw-format och lägger på lite exponering och dylikt i photoshop innan dem sparas så är det ett litet företag innan jag brukar få det gjort. Men nu var jag ju tvungen eftersom jag vill kunna fotografera Ingrids första sommarsemester :) Puh!!  Så nu har jag redigerat 110 bilder och fler orkar jag bannemig inte. Det är så svårt det här med vilka bilder man ska spara och inte. Förr sparade jag alla bilder jag tog, orkade liksom inte sortera och hålla på. Men se ett halvår tillbaka har jag skärpt till mig, det tar ju alldeles för stor plats att spara alla. Men GUD vad svårt det är att välja, jag får verkligen beslutsångest och det är väl det som är det jobbiga med det hela, hehe. SJälva redigeringen är ju bara rolig. Men men, att fotografera är ju ett stort intresse så jag måste ju liksom slutföra allt och inte bara det roliga :)
 
Kom över en gosbild på Ingrid från när hon var megaförkyld för nån vecka sen. Den synen ser vi ofta här hemma. Stora frågande ögon med en napp i munnen. Lilla älsklingen!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0