Snorigt värre

Här hemma snoras det i kapp mellan Per och Ingrid. Såklart mest synd om Ingrid som inte förstår varför det inte går att andas med näsan utan måste spotta ut nappen hela tiden. Pluttan :( Hoppas så att hon blir frisk snart. Det värker i hjärtat när jag ser hennes glansiga hängiga ögon.

 

Vi har fixat pass till Ingrid idag iallafall! Endast 7 pers före i kön denna gång!! Hon blev så himla himla söt på kortet, hi hi, värsta smilet och stirrar rakt in i kameran! :-) Goaste tjejen!! Ska bli kul att se det färdiga resultatet! Eftersom det gick snabbt hos polisen kunde vi spendera några timmar på Frölunda torg idag på förmiddagen där vi shoppade loss på rean (igen!!) Roligt med 70%, det gör ju lite skillnad då! Jag hittade en klänning, ett par byxor och en tröja på saint tropez för 300 kr!! :-)

 

Tycker det är så skönt med denna typ av semester, bara va hemma och göra det vi känner för. Inga krav, inga måsten. Precis vad jag behöver. Känner att jag inte orkar åka runt för mkt. Och Göteborg har ju faktiskt en hel del att erbjuda också :) Synd bara på skitväder!!! När man för en gångs skull är ledig hela sommaren blir det rekorddåligt väder!! Ja ja, det kommer fler somrar!

 

Bild på Ingrid idag, fullt påpälsad den 12 juli :( Skitsommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0