barnkläder

Idag var jag inne i en relativt nyöppnad butik här i Majorna, nära Mariaplan som heter 100 years. De har barnkläder i gammaldags stil, tex madickenklänningar och mamelucker, precis som jag gillar. LIVSFARLIGT att bo nära den butiken vill jag lova. De hade så mycket fint!! Det var okej priser också tyckte jag. De finns även på nätet, upplever dock att priserna var bättre i butiken och där fanns större utbud.

För övrigt tycker jag butikerna svämmar över av fina barnkläder just nu, massor av härliga sommarklänningar och set.
Till exempel detta grymt söta set från Kappahl som jag var tvungen att köpa :) Ingrid kommer ju bli hur söt som helst i detta till sommaren!!


Köpte även Ingrids första jacka igår, en vårjacka som blir perfekt framöver när hon kommer sitta i vagnen. Den kommer från cubus, och även de har ju massor av gulligt till små flickor! :)
Jean jacket

Det är dyrt att vara mammaledig......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0