blogg till bok

Ibland funderar jag på om det jag skriver om ingrid och hennes utveckling verkligen är kul för andra att läsa, jag menar det är ju inget extraordinärt som händer i vårt liv men så påminner jag mig själv om att jag gör det för min och Ingrids skull, som ett minne. Sen tror jag även att de i min familj och kanske (?) några av mina vänner som jag inte träffar så ofta tycker det är kul.
Jag har dessutom bestämt mig för att använda mig av detta, göra bloggen till bok. Kanske en bok om min tid som gravid och ingrids första år. Tänk vad roligt att spara och läsa i framtiden och kunna titta på alla bilderna. För det där med bilder tycker jag är svårt, jag har så många fina bilder på Ingrid att jag skulle kunna tapetsera hela lägenheten med dem men det kan jag ju inte =) men om jag laddar upp de finaste här i bloggen och dessutom skriver lite om bilderna och om Ingrid så kommer det ju bli en perfekt blandning av fotoalbum och en "mina fösta år bok". Åh så bra, och nu fick jag genast jätte mycket inspiration till att blogga massor!! =)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

ja, blogga massor!!!

:)

2012-03-21 @ 00:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0