fotonostalgi

Sista fina dagen för denna omgång verkar det som. Trist :( Nu har man ju vant sig vid att slippa ta bort Ingrid en massa kläder och att gå i sandaler. Hoppas sommaren kommer tillbaka snart.
Har iallafall haft en mysig dag med vänner; sushiluch i slottskogen och en runda på stan. Ingrid har varit lite enklare idag faktiskt, hon somnade till och med i vagnen på förmiddagen! Men på eftermiddagen sov hon i bärselen när vi gick på stan, mysigt men opraktiskt.

Jag har påbörjat en fotobok som jag tänkte skulle sträcka sig över Ingrids första år. Vad roligt det är!!! Jag är helt fast. Sitter och pillar med den varje kväll. Det känns ju onkeligen som ett bra sätt att spara bilderna på, jag är inte så bra på att slutföra vanliga fotoalbum nämligen. Men usch vad nostalgisk och lite ledsen jag blir av att titta på bebisIngrid. Hade en gråtstund igårkväll. Söta lilla oskyldiga pluttan. Tänk att hon var så liten.

2 dagar gammal. så här låg hon och sov dagarna igenom första månaderna



sover gott i sin moster famn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0