dop och jobb

En fullspäckad helg är över. I lördags var det dop för Ingrids lillkusse Lily. Det var ett jättefint dop och Ingrid stortrivdes på kalset efteråt. Med säkert 15 barn och en stor leksal så är det ju som gjort för henne att trivas ;) 
 
Natten till idag övervann jag en rädsla. Jag jobbade för första gången på nästan 1,5 år. Jag har skjutit fram det ett tag men tänkte tidigare i veckan att det bara kommer bli jobbigare ju längre tiden går, så jag kontaktade chefen och berättade om hur mitt år varit, min rädsla över att jobba m.m och hon var så förstående. Hon fixade så jag fick jobba utöver den vanliga bemanningen och anledningen till att det blev en natt var att det är så mycket lugnare tempo på natten så jag skulle ha tid att känna efter, lära mig allt nytt m.m. Jag var väldigt nervös över att jobba just natt, har inte gjort det på flera år och då gick det åt skogen med sömnen. Men det gick verkligen över förväntan!!! Jag är så glad att jag tog steget. Nu kan jag jobba lite extra då och då och dryga ut budgeten lite =)  Är dock extremt snurrig och lullig i huvudet just nu efter alldeles för lite sömn denna helgen så nu blir det nightynight för min del. Imorgon drar jag och Ingrid till Ullared med syrran. KUL!
 
Ingrid i kyrkan i lördags

Kommentarer
Postat av: Mamma Maria

Åh va härligt att det gick bra!! Känns skönt även för mig :)
Jag vill också till Ullared!!

Svar: ullared är kul :)
babyhappiness.blogg.se

2012-11-13 @ 14:57:09
URL: http://mammamaria.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0