gnällig mysdag

Idag har det varit gnäll utan dess like från Ingrids sida. Det måste ha varit nått som inte stått riktigt rätt till... Vi har haft mysbesök av min fina arbetskamrat och vän Jessica och hennes charmtroll till son John. De kom på morgonen och hade med smarrig frukost. Barnen har lekt och bråkat massor om leksakerna men Ingrid har som sagt inte varit på topp. Minsta lilla motstånd har fått henne till att bryta ihop. Lilla gumman! Jag tycker iallafall att dagen varit toppenmysig ändå :) och Ingrid slocknade på en gång redan 18:45. Sen dess har jag haft egentid då Per jobbar över och fortfarande inte är hemma. Egentid är rätt skönt ändå ibland men nu väntar jag på thaimaten som Per skulle komma med:) 
 
en bild på skruttan för några dagar sen, mat och snor i hela ansiktet som sig bör ;)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Säkert helt slut efter gårdagen! Plutten! ❤

2012-11-13 @ 21:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0