dagen idag

En riktig härlig höstdag har vi haft idag. Vi började dagen med en promenad genom slottskogen tillsammans med min syster, vi gick till Haga för frukost på le petit café. Solen sken från en blå himmel, härligt!! På eftermiddagen träffade vi en kompis och hennes son och vi gick till en lekpark här i närheten så barnen fick busa av sig. Ingrid har dock tyvärr inte vart på så bra humör idag och velat bli omkringburen hela tiden. 
 
Nu ikväll vet jag inte vad som tog åt henne... Jag inser att vi har varit väldigt bortskämda med en dotter som aldrig gråter otröstligt i mer än MAX 5 min. Hon vaknade kl 20:20 nu ikväll och var såå ledsen. Har aldrig sett henne gråta så mycket. I nästan en timma grät hon otröstligt. Eftersom hon aldrig gjort så förut blir man ju helt förtvivlad själv, visste inte vad vi skulle göra. Testade med allt. Vet inte om hon hade ont nånstans...kanske magen? När inte ens nyckelskåpet, som annars är det bästa hon vet, fick henne på bättre humör förstår man ju att det är nått som inte står rätt till. Vi gav henne till slut en alvedon supp och då blev hon hysteriskt ledsen =( lilla gumman!! Hon somnade äntligen för en stund sen i bärselen så nu ligger hon och sover bredvid Per i vår säng. Usch mitt lilla hjärta =( Hoppas hon slipper ha ont i natt.
 
Imorgon åker Per till Berlin med jobbet, stannar till måndag, så dår man sköta rodret ensam i tre dagar. Hoppas innerligt att hon mår bättre kommande dagar.
 
Bjuder på lite bilder från dagen
 
syster i ett höstigt slottskogen
 
nam nam
 
finaste <3
 
 
denna fula fågel satt och lurpassade på vår mat hela tiden, till slut blev nog hungern för jobbig för den satte sig på mathildas tallrik och började äta på frallan, jag slog till den med en kniv 2 ggr innan den fattade att den inte skulle vara kvar... totalt orädd.... hua.
 
nä men titta där är ju jag
 
bärselen är med överallt
 
kompisarna =) håller ofta varandras händer
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Underbara bilder!! Gillar mammadotter bilden!!! Jobbigt att hon var så ledsen!!! Kram

Svar: Tack :) kram!
babyhappiness.blogg.se

2012-10-06 @ 15:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0