höstdag

Imorse när vi vaknade kände jag för att ligga i sängen hela dagen, vilket väder!! Men det går ju inte när man har lilla Ingrid. Men jag bestämde mig iallafall för att inte gå utanför dörren. Timmarna på morgonen segade fram likt kola så när klockan var efter lunch och solen faktiskt tittade fram ute bestämde jag mig ändå för att åka till affären och handla. Gav mig på projektet "åka till maxi med spårvagn och sen buss" vilket jag aldrig gjort förut. Så det blev en utflykt på drygt 2,5 h. För att handla lite mat. Jag säger då det. Men dagen har efter det gått fort iallafall och snart är det fredagskväll. Underbart. Imorgon ska vi ha kalas för Per som fyllde år tidigare i veckan så strax ska jag passa på att städa lite medans Ingrid sover sin eftermiddagsnap. Hon var helt slut nu när vi kom hem. Så duktig som suttit i vagnen så länge, visst har hon klagat emellanåt men det vara bara på bussresan hem som hon började trilskas. Somnade på stört när jag la henne nyss. Nä dags att ta tag i disken (som aldrig aldrig tar slut...)
 
Ingrid har mjuuuuka kläder idag. I love love love nya byxdressen från MiniRodini. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0